biznes

Certyfikowany Partner Google – co to oznacza?

Wiele agencji marketingowych informuje, iż są certyfikowanymi partnerami Google. Nie każdy jednak zdaje sobie dokładnie sprawę z tego, co to tak naprawdę znaczy. Warto zatem wiedzieć, co wiąże się z byciem partnerem Google i czy warto współpracować z agencją, która taki tytuł posiada.

Uzyskanie tytułu certyfikowanego partnera Google

Aby uzyskać tytuł partnera Google, w pierwszej kolejności należy uzyskać certyfikat Google Adwords Partner. Jest to certyfikat, który potwierdza posiadanie szerokiej i gruntownej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google. Aby taki tytuł uzyskać, konieczne jest zdanie dwóch egzaminów. Jeden z podstaw systemu Google Ads i drugi z dodatkowej dziedziny. Dodatkowy egzamin zdać można z takich dziedzin, jak reklama mobilna, reklama video, reklama w sieci reklamowej bądź reklama w Zakupach Google. Zdając te egzaminy i uzyskując tytuł Google Adwords Partner, można starać się o tytuł certyfikowanego partnera Google.

Warunki otrzymania tytułu certyfikowanego partnera Google

Jak wspomniano, w pierwszej kolejności Certyfikowani partnerzy google muszą uzyskać certyfikat partnera Google Adwords. Następnie spełnić muszą rygorystyczne kryteria wymagane dla certyfikowanych partnerów Google. Po pierwsze, agencja musi wydawać określone środki na kampanie reklamowe w systemie Google. Wydatki te to minimum 10 tys. dolarów w ostatnich 90 dniach. Po drugie, agencja musi osiągać odpowiednie wyniki. Google bierze tu pod uwagę takie czynniki jak wzrost liczby reklamodawców, wzrost liczby klientów czy wzrost przychodów klientów.

Korzyści z partnerstwa z Google

Certyfikowani partnerzy Google mogą liczyć na konkretne i wymierne korzyści. Przede wszystkim partnerzy mogą oczywiście w swoich materiałach marketingowych umieszczać logo Partnera Google i w ten sposób informować swoich klientów o fakcie posiadania tego certyfikatu. Dla klientów jest to informacja, że agencja posiada gruntowną wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie realizacji kampanii reklamowych w systemie Google. Bycie certyfikowanym partnerem Google to dla agencji marketingowej ogromna korzyść polegająca na przyciąganiu nowych klientów. Ci bowiem mają zaufanie do partnerów Google. Klienci wiedzą, że ich kampanie będą realizowane przez najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *