Uncategorized

Status google partner – jak go otrzymać?

Internet to bardzo szerokie pole do prowadzenia działań marketingowych. Jedną z możliwości jest uruchomienie kampanii reklamowej w serwisie google ads. Zajmują się tym zarówno freelancerzy jak i agencje internetowe. Aby podnieść swoją wiarygodność i potwierdzić posiadane kompetencje w zakresie zarządzania kontami reklamowymi klientów, agencje starają się o uzyskanie statusu partnera google.

Rodzaje partnerstwa Google

Agencja może starać się o uzyskanie partnerstwa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to zwykły partner google. Taki certyfikat firma może uzyskać w przypadku, gdy zatrudnia chociaż jedną osobę posiadającą certyfikat google ads. Ponadto, jej wydatki na podpiętych kontach w okresie ostatniego kwartału muszą przekroczyć próg dziesięciu tysięcy dolarów. Drugą możliwością jest partner premium. W tym przypadku, wydatki na reklamy muszą być odpowiednio wyższe, a agencja musi zatrudniać co najmniej dwóch specjalistów google ads.

Prestiż agencji

Google partners daje szereg korzyści agencjom posiadającym status partnera. W pierwszej kolejności należy podkreślić korzyści wizerunkowe. Możliwość umieszczenia na firmowej stronie internetowej logo partnera google podnosi prestiż firmy, a także jej wiarygodność. Warto także wymienić pozostałe plusy wynikające z takiego partnerstwa.

Dostęp do materiałów szkoleniowych i wsparcie w prowadzeniu kont

Zarówno partner google jak i partner premium mogą brać udział w specjalistycznych szkoleniach z usług google oraz otrzymać certyfikaty poświadczające zdobycie przez pracowników konkretnych umiejętności. Ponadto, agencje stają się częścią społeczności oraz dostają dostęp do wsparcia merytorycznego poprzez różne kanały komunikacyjne. Dostępne są także konkursy dla agencji, jak również specjalne oferty promocyjne. Partnerzy premium mogą ponadto konsultować się w zakresie innowacyjnych strategii pozyskiwania nowych zleceń oraz otrzymują dostęp do dedykowanego zarządzania kontem. Google partners to bez wątpienia prestiżowy program, w którym agencje otrzymują wiele benefitów. Warto więc motywować swoich pracowników do certyfikacji z google ads. Aby otrzymać certyfikat trzeba zaliczyć kilka szkoleń modułowych – materiały edukacyjne udostępniane są za darmo, a w przypadku negatywnego wyniku z egzaminu można go po pewnym czasie powtórzyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *